Forum forum o simsach i nie tylko Strona Główna forum o simsach i nie tylko
Forum o simsach i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nocne życie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o simsach i nie tylko Strona Główna -> Dodatki do the Sims i the Sims2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
will11
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Nie 16:30, 17 Lip 2005    Temat postu: Nocne życie

Crying or Very sad niechcąco usunęłam temat chlip przepraszam,moja wina,moja wina,moja bardzo wielka wina!
:: Nocne Życie - Zapowiedź

Najnowszy dodatek do The Sims 2 ma pójść dalej niż wszystkie znane nam dodatki, dotąd byliśmy przyzwyczajani (dodatkami do The Sims 1) ,że nowy dodatek wprowadza nową okolice, a wszelka oryginalność była raczej mierna, Nocne Życie ma pójść krok dalej...

Okolica
Nocne Życie nie wprowadza po prostu kolejnej zwykłej okolicy, tym razem jej funkcje będą większe. Pierwsze, co powinno nam się rzucić w oczy to nowy przycisk, ma on służyć do swobodnego przechodzenia z nocy do dnia i na odwrót. Kolejną zmianą, którą powinniśmy zauważyć to nowe rozmiary działek, wstępnie mają być dostępne takie rozmiary: 3x1, 2x2, 2x3, 3x2, 2x4, 3x3, 5x2, 4x3, 3x4, 5x3, 3x5, 4x4, 5x4, 4x5, 5x5, 5x6. Co więcej, okolica przestanie pełnić taką funkcje jak w The Sims 1 czyli miejsca gdzie można pojechać na pewien czas do pubu czy klubu i tyle, teraz nasz sim będzie miał możliwość zamieszkać w "okolicy"!. Lecz gdy tam zamieszkamy widok będzie taki jak z "sąsiedztwa", czyli nie spotkamy jeżdżących samochodów, ani nie będziemy mieć możliwości odwiedzania innych rodzin.

Tworzenie Sima
Menu tworzenia sima ulegnie delikatnej zmianie. Pojawi się oczywiście dużo nowych ubranek. Ostatni punkt tworzenia sima (osobowość i aspiracje) zostanie trochę rozbudowany, pojawi się zakładka "Aspiracje" oraz tzw. "Turn on/off".

Randkowanie
Możliwości randkowania zostaną rozbudowane, teraz, gdy będziemy z simem na randce pojawi się wskaźnik, który będzie pokazywał jak naszemu simowi idzie na randce. Kolejną ciekawostką jest możliwość wypadu na miasto grupami, dzwonisz po prostu wybierając "grupa" i zapraszasz kilku znajomych simów.

Taniec też przejdzie poważną przebudowe, i teraz będzie czymś więcej niż tylko jednym z ruchów, jakie mogą wykonywać twoi simowie. Pojawią się "zdolności taneczne", czyli statystyki pokazujące jak dobrze tańczy wasz sim. Co więcej, sim nie musi tańczyć sam, można tańczyć grupami, a im wyższe umiejętności tańca simów tym lepiej zsynchronizowane ruchy. Na przebieg randki wpływać będzie również wygląd zewnętrzny sima a nawet jego zapach!(np. można będzie użyć wody kolońskiej, której zapach jednym simom się podoba a innym nie).

Samochody
Coś, co najbardziej ciekawi fanów simsów i o czym marzyli od początków The Sims 1. Strasznie dużo możliwości jazdy nie ma, ale samochód ma spełniać inną funkcje... towarzyską Wink 2 simy mogą wsiąść do samochodu i zacieśniać znajomości, możliwe działania w samochodzie to min.:
-Zmień właściciela
-Poproś sima aby wysiadł
-Wł/wył. radio
-Przełącz radio na...
-Puść następną piosenke
-Wł. światła
-Pocałuj
-"Zabawiaj się"

Oczywiście samochód będziesz musiał gdzieś zaparkować, do tego będzie służyła możliwość zbudowania garażu. Wstępnie wiadomo,że samochód będzie mógł zostać skradziony, choć ta informacja nie jest potwierdzona.

Wampiry
Dotąd w grze występowali obcy i zombie,teraz dojdą wampiry. Sim będzie mógł zostać wampirem w prosty sposób wystarczy,że nawiąże bliski kontakt z jakimś wampirem a wtedy pojawi się opcja "Pocałunek wampira", co pozwoli simowi zostać wampirem. Niewiadomo czy wampiry będą żyły tyle samo, co zwykli simowie Maxis się ciągle zastanawia nad tym. Póki co ,tym co najbardziej odróżnia wampirów od simów to to ,że nie odbijają się w lustrach. Wampiry nie żywią się krwią simów, jedzą normalnie z lodówki jak inni simowie, śpią oczywiście w trumnie. Jest możliwość nastraszenia sima przez wampira wtedy motywacja sima może drastycznie spaść a on sam może albo się zlać ze strachu (dosłownie Very Happy) albo nawet umrzeć. Jak wiadomo wampiry nie lubią światła słonecznego, tak też jest z Simami-Wampirami, żyją w nocy a jeśli wyjdą w dzień na dwór zaczynają się palić i wariować.

Kolejną ciekawostką odnośnie wampirów jest ich możliwość zmiany w nietoperza, wystarczy kliknąć w jakieś miejsce, wybrać "przyfruń tu" a twój sim zamieni się w nietoperza, przyleci na wskazane miejsce i zmieni się ponownie w sima. Podczas lotu twój sim ma możliwość przelatywania nad przedmiotami, co mocno skraca droge.

Jeśli masz dość "wampirzenia" wystarczy ,że pójdziesz do cygana, który zmieni twojego sima ponownie w normalnego.

Obiekty
Oczywiście jak każdy dodatek Nocne Życie odda do naszej dyspozycji masę nowych przedmiotów min. "Elektryczna Kula Taneczna" (widać jej użycie na screenach w naszej galerii) lub sprzęt dla DJ. Pojawi się również możliwość wybudowania restauracji, ale nasze simy nie będą mogły tam pracować, całą robotę będą załatwiać NPCe (simy kierowane przez komputer). Pojawi się też zestaw do karaoke przy którym simy będą mogli śpiewać zarówno solo jak i w duecie. Kolejnym przedmiotem jest stół do pokera, przeznaczenie jego jest dość jasne, ale ciekawe jest pewne ułatwienie... stół jest sprzedawany jak zwykły stół, ale gdy dostawimy do niego krzesła i będziemy przenosić w inne miejsce stolik krzesła będą "przyklejone" do stołu, oczywiście możemy też ruszać krzesła niezależnie. Jest to bardzo ciekawy i ułatwiający życie pomysł, ale niestety o zwykłych stołów nie będzie on zastosowany.


Nightlife Presentation Cały zestaw nowych obiektów będą zajmowały przedmioty potrzebne do urządzenia własnej dyskoteki. Z ciekawszy przedmiotów jest np. podłoga paląca się różnymi światłami, ale teraz (inaczej niż w "Balandze") będziemy mieli więcej opcji konfiguracji, możemy ustawić na jaki kolor ma się palić każda pojedyncza kafelka, ale również wybrać sposób mrugania wszystkich naraz. Ciekawym przedmiotem są kolorowe klocki (widoczne na screenach) które są interesujące z tego względu,że można je dowoli układać jeden na drugim.


Pojawią się też bardzo fajne łączone kanapy, jeśli postawimy kanapę obok takiej samej gra je połączy, dzięki temu możesz tworzyć zwariowane i pokręcone sofy. Podobnie można zrobić z barkami.
Pojawiły się też całkiem nowe dywany, które można położyć pod każdym obiektem. Dywany podobnie jak klocki pozwalają na układanie ich jeden na drugim i dowolną wariacje ze wzorami.

Ciekawy i często pokazywanym przedmiotem jest kręgielnia. Nie musisz wcale jechać do miasta, aby zagrać w kręgle, swoją własną prywatą kręgielnie możesz zbudować w domu. W sklepach z ubraniem będziesz mógł kupić specjalny strój dla kręglarzy.


Panowie z Maxisa oficjalnie ogłosili,że dodatek Nocne Życie jest wzorowany na Europejskich klubach nocnych, więc ta część simów powinna być bardziej "europejska".
Standardowo w dodatku znajdzie się ogromna ilość nowych tapet, obrazów, podłóg itp. itd.

Ekwipunek
W poprzednich częściach The Sims występował ekwipunek, sim potrafił przynosić do domu specjalne przedmioty jak nagrody czy prezenty, teraz twórcy gry poszli dalej i do ekwipunku możesz wsadzić każdy przedmiot! Wystarczy tylko przeciągnąć go myszką do menu ekwipunku. Możesz teraz kazać simowi zabrać cały dobytek i przenieść się do nowego domu. Ekwipunek ma nieograniczoną pojemność i możesz pakować tam ile tylko chcesz przedmiotów.

Koniec pustkowia?
Bardzo ciekawą opcją nad którą pracuje Maxis jest możliwość włączenia sąsiedztwa z poziomu gry. Dotąd gdy graliśmy naszymi simami mogliśmy jedynie widzieć ich dom a dookoła ciągnęły się pustkowia, teraz będzie można włączyć widok sąsiednich domów i cieszyć się ,że nas dom jest większy od sąsiada Smile

Inne
Kończąc trzeba wspomnieć,że pojawi się nowy (przez niektórych ulubiony Wink ) kod na pieniądze. Nocne Życie wzbogaci również grę o sporo nowych kawałków muzycznych, które skomponuje Lemon Jelly.

dziękuje i zapraszam do rejestrowania się na forum. mrugnięcie



Najbardziej świetne, moim zdaniem, będą samochody i pocałunki wampirków... :Twisted: hie hie... już nie mogę się doczekać tego dodatku... :Wink: Teraz coś, co znalazłam w necie...


Nowa aspiracja.
Nową aspiracją w dodatku "Nightlife" ( Nocne Życie ) będzie "Poszukający Przyjemności." Poszukający Przyjemności myśli o "zabawie istnienia". Jego potrzebą jest spędzanie mnóstwa czasu razem z przyjaciółmi, granie w pokera, przesiadywanie w klubach i unikanie nudy.
Randki?
Kiedy Sim wychodzi, aby spotkać się ze swoją ukochaną zdobywa punkty, które określają jak dobrze spędził czas na randce. Jak mu idzie;) Jeżeli randka nie wyszła traci punkty doświadczenia.
Nowe interreakcje?
Np. granie w pokera, czy w kręgle. Więcej autorzy na razie nie zdradzają.
Autorzy pracują nad nowymi lokacjami.
Bedą nocne kluby, restauracje ...


Dodam jeszcze fajne zdjątka:





Developerzy zaimplementują ponad sto całkowicie nowych obiektów, wśród których wyróżnią się m.in. stół do pokera, stanowisko DJ’a i kolorowe reflektory. Zatem uruchomienie The Sims 2: Nightlife otworzy przed nami cokolwiek obszerne spektrum decyzyjne. Będziemy mogli spróbować założyć własny lokal, oferujący pełny zakres nocnych uciech, albo zwyczajnie wybrać się na balangę do już istniejących miejsc w charakterze gościa.

Oczywiście omawiany dodatek zostanie wydany przez amerykańską korporację Electronic Arts. Komercyjna premiera gotowego produktu nastąpi najprawdopodobniej jesienią bieżącego roku.


-> Informacje pochodzą ze strony [link widoczny dla zalogowanych]






na stronie [link widoczny dla zalogowanych] opublikowano artykuł z OFICJALNYMI informacjami z nocnego dodatku
oficjalne bo przetłumaczone z zagranicznych newsów i czatu z Tim-em

Oto i ten artykuł:

Oto co nowego znajdziesz w dodatku The Sims 2: Nocne życie:
+ nowe sąsiedztwo - centrum miasta, w którym można będzie zrobić zakupy, umówić się na randkę, miło spędzić czas a nawet osiedlić się. W centrum miasta znajdziesz między innymi francuskie bistra, restauracje wzorowane na latach 50-tych i nocne kluby;
+ nowe rozmiary parcel, w tym 2x2, 1x3, 2x4 i więcej;
+ kilka wspaniałych ubranek przeznaczonych dla małych dzieci, w tym maleńkie słodkie czapeczki przypominające zwierzaki;
+ wiele nowych rodzajów jedzenia, w tym takie, które można będzie przygotować w domu, jak np. romantyczny deser oraz takie, które dostępne będzie tylko w restauracjach, jak np. przyrumienione na ogniu krewetki z limonką;
+ wiele nowych interakcji, w tym flirtowanie w trakcie posiłku, możliwość zapytania innych Simów o ich pragnienia i obawy, wiele sposobów zobaczenia o czym myślą twoi przyjaciele;
+ postacie wampirów, którymi można będzie sterować tak, jak obcymi i zombie. Wampiry cechować będzie wyjątkowo biała karnacja skóry. Nie będą też posiadać odbicia w lustrze. Wampiry nie będą żywić się jednak krwią innych Simów ale normalnym pożywieniem. Twój wampir będzie mógł �ukąsić�, a właściwie pocałować innego Sima (dotyczyć będzie to nastolatków i starszych Simów) i przemienić go w wampira (wampiryzm nie jest cechą genetyczną). Twój wampir będzie również zmuszony prowadzić nocny tryb życia gdyż może spłonąć w promieniach słońca, co wcale nie jest zabawne. Jeżeli jednak twój wampir znajdzie się w promieniach słońca aby ustrzec go od śmierci musisz go stamtąd jak najszybciej zabrać i odprowadzić na odpoczynek, najlepiej do ekskluzywnej wyściełanej trumny. Simowie zaglądający do trumny, w której wypoczywa jakiś wampir mogą zostać przez niego wystraszeni na śmierć. Wampiry będą mogły zawierać związki małżeńskie i mieć dzieci. Najwspanialszą jednak rzeczą jest to, że wampiry będą mogły latać dookoła nad stołami i różnymi przedmiotami niczym nietoperze;
+ nową aspirację - przyjemność;
+ ponad 130 nowych obiektów;
+ kręgielnie;
+ sprzęt karaoke, przy pomocy którego Sim będzie mógł zaśpiewać solo lub z innym Simem;
+ stolik do gry w pokera;
+ kanapy i bary, które można będzie układać z segmentów w dowolne kształty;
+ dywany, w tym dywany do dziecięcego pokoju. Dywan ułożony zbyt blisko kominka może zająć się od ognia;
+ drzwi garażowe;
+ ściany sięgające połowy wysokości normalnych ścian, w tym półprzezroczyste;
+ dyskotekową podłogę taneczną, masę różnego rodzaju oświetlenia, neonów, po prostu oświetleniową krainę cudów;
+ samochody. Wszyscy Simowie opuszczający dom o tej samej porze będą mogli skorzystać z jednego pojazdu. Jedna rodzina będzie mogła mieć kilka samochodów i będziesz mógł wskazać który Sim ma skorzystać w danej chwili z którego z nich. Rodzice będą mogli podwieźć samochodem swoje pociechy do szkoły. Samochody nie będą wymagały uzupełniania zapasu olejów napędowych gdyż zaopatrzone są w wewnętrzny reaktor i niekończące się zasoby wody, dzięki czemu są bardzo przyjazne dla środowiska. Simowie nie będą musieli robić prawa jazdy aby wyruszyć w świat. Samochód będą mogli prowadzić nastolatkowie i starsi Simowie. Będzie pięć typów samochodów - hatchback, sedan, pickup, minivan i samochód sportowy � każdy w kilku kolorach. Samochody będą wyposażone w odbiorniki radiowe i światła. W samochodach Simowie będą mogli robić bara-bara (ta opcja jak i wiele innych dostępna będzie również w przypadku kabiny do robienia zdjęć);
+ nowe postacie niegrywalne (NPC�s), w tym odpowiedniczkę panny Stanisławy z The Sim zaopatrzoną w szydełko i uwielbiającą grę w kręgle, swatkę (będziesz mógł poprosić ją o pomoc w znalezieniu partnera/partnerki na randkę; od tego ile jej zapłacisz zależeć będzie sukces twojej randki), kelnerów, kelnerki, szefów kuchni i DJ�ów;
+ możliwość zobaczenia sąsiedztwa. Będzie ją można włączyć i wyłączyć;
+ nowe wspaniałe wyjściowe fryzury;
+ nową nagrodę aspiracji (ReNuYu-Senso Orb), przy pomocy której można będzie zmienić aspiracje Simów;
+ masę nowej muzyki;
+ nowy wolny rodzaj tańca (w czasie tańca twój Sim stąpać będzie na palcach innego Sima) a także taniec grupowy " Smustle";
+ nowe możliwości tworzenia postaci Simów. Teraz tworząc Sima oprócz rzeczy takich jak kolor włosów będziesz mógł również włączyć i wyłączyć użycie perfum, kondycję, wampiryzm i nie tylko. Jeżeli dobrze to wszystko dobierzesz twój Sim szybko będzie wspinać się po szczeblach kariery społecznej;
+ perfumy, które można będzie kupić w mieście. Użycie perfum będzie jedną z nowych interakcji społecznych. Jedni Simowie lubią perfumy, inni nie
+ możliwość zabrania ze sobą przez Simów nagród a nawet nagrobków w czasie przeprowadzki z jednego domu do drugiego;
+ nowy przycisk w interfejsie pozwalający przełączać się pomiędzy dniem a nocą;
+ możliwość bezpośredniego przejścia do innego domu w sąsiedztwie z pominięciem powrotu do ekranu okolicy. Nadal nie będzie można jednak odwiedzać sąsiadów;
+ możliwość zaproszenia całej grupy Simów dzięki jednemu tylko połączeniu telefonicznemu zamiast wykonywania rozmów z każdym z nich osobno


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez will11 dnia Śro 8:13, 20 Lip 2005, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SiMka
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 4:41, 18 Lip 2005    Temat postu:

Uuu.... Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
will11
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Śro 10:16, 20 Lip 2005    Temat postu:

narawde sory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SiMka
Moderator
Moderator



Dołączył: 16 Lip 2005
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:23, 20 Lip 2005    Temat postu:

Dobra, jakoś to przecież przeżyję, w koncu to nie koniec świata Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madziol
nowy
nowy



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radziejów

PostWysłany: Sob 11:28, 08 Paź 2005    Temat postu:

mam pytanie. macie nocne życie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
will11
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeszcze

PostWysłany: Czw 14:25, 13 Paź 2005    Temat postu:

Ja mam.Fajne.jak namówić to nie wiem.albo proś,proś,proś,proś aż do skutku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elnarya
nowy
nowy



Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Czw 10:47, 10 Lis 2005    Temat postu:

madziol napisał:
mam pytanie. macie nocne życie??

popros zeby ci kupili na gwizdke (to juz nidlugo)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
julitta
nowy
nowy



Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik(CHWALOWICE)

PostWysłany: Pon 18:12, 08 Paź 2007    Temat postu:

co hodzi o nocne rzycie to ja znam takie kody
Instrukcje, wskazówki, kody:

Podczas gry naciśnij CTRL + SHIFT + ALT + B i wpisz:

klapaucius / rosebud / magicbud- 1000 $ kasy
! - powtórzenie kodu
; - oddzielenie kodów od siebie
mansion - najlepsza rezydencja
prepare_lot - naprawa wszystkich zespsutych obiektów na działce
visitor_control - możiwość kontrolowania gości
lot_size (liczba) - zmienia wielkość działki
xyzzy - powiedz "xyzzy"
plugh - powiedz "plugh"
interests - wyświetla się okno informujące o zainteresowaniach sima
move_objcets on/off - włącza/wyłącza podnoszenie przedmiotów
draw_routes on/off - ścieżka poruszania się sima
autonomy100 - sim jest bardziej samodzielny
water_tool - Twój dom otacza woda
set_hour # - godzina # (1-24)
set_speed # - szybkość gry (# = od -1000 do +1000)
grow_grass # - wzrost trawy? (X = 1-150)
map_edit on/off - edytowanie mapy on/off
route_balloons on/off - tutorial on/off
tile_info on/off - ukryte creditsy
~~Wskazówki~~
1*: " Jak nie płacić rachunków"
Pozbiraj trochę rachunków i wybierz opcję "Zapłać rachunek". Kiedy sim weźmie kopertę i odejdzie kawałek, przejdź do trybu kupowania lub budowania. Wydaj możliwie jak najwięcej pieniędzy, tak aby nie zostało Ci więcej niż 50 simoleonów. Powróć do trybu życia - komputer uzna że rachunki zostały opłacone. Teraz możesz sprzedać wszystko, co kupiłeś przed chwilą, i okaże się, że nie straciłeś/łaś ani grosza! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
julitta
nowy
nowy



Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik(CHWALOWICE)

PostWysłany: Wto 16:03, 13 Lis 2007    Temat postu:

piszcie dalej o wszystkim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum o simsach i nie tylko Strona Główna -> Dodatki do the Sims i the Sims2 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin